Zastępca Komendanta Głównego OHP 
ds. komunikacji elektronicznej
Waldemar Brykalski

Waldemar BrykalskiWaldemar Brykalski – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w specjalnościach Informatyka i Ekonometria, Zarządzanie Projektami i Innowacjami, Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie - Executive Master of Business Administration MBA, Doctor of Business Administration – DBA. VCC - Certificate of Vocational Qualification - Projects Menagement - Instytucja wydająca certyfikat VCC – Lublin. ECDL - European Computer Driving Licence, Europejski Certyfikat Umiejętności Informatycznych wydany przez Polskie Towarzystwo Informatyczne w Warszawie.

Ostatnie wyzwania zawodowe to między innymi: Dyrektor Pionu Organizacyjnego w Wrocławskie Mieszkania, kierowanie pracami Pionu w zakresie gospodarowania mieniem, komercjalizacji powierzchni, prowadzenie inwestycji i zamówień publicznych, zarzadzanie Zespołem IT oraz Administracji i Utrzymania. Opracowywanie sprawozdań i analiz. Jednym z wyzwań było usystematyzowanie zarządzania informacją. Przygotowanie Spółki do Świadczenia E-Usług.

Kierownik ds. Inwestycji Miejskich w UM Boguszów-Gorce, prowadzenie i nadzór nad inwestycjami realizowanym na terenie Gminy.

Dyrektor ds. Technicznych i Rozwoju w Zakładzie Usług Energetycznych w Wałbrzychu, kierowanie pracami wydziałów utrzymania ruchu oraz zorganizowanie od podstaw z zapewnieniem sił i środków wydziału transportu. Wprowadzenie Spółki do Klastra Edukacyjnego, opracowanie CSR.

Kierownik Gospodarki Komunalnej w UM Jawor, gdzie wyzwaniem nadrzędnym było wdrożenie i uruchomienie Bezpłatnej Komunikacji Miejskiej na terenie miasta w pełnym zakresie od podstaw.

Każdorazowym wyzwaniom zawodowym towarzyszyły zadania związane z realnym wpływem na poprawę funkcjonalności i rozwój systemów informatycznych.

Pomaganie społeczeństwu jest naszą powinnością. Każde zarażanie do działalności na rzecz społeczeństwa to lepsze jutro. Społecznie pomaga podwyższać umiejętności w zakresie matematyki i statystyki wśród młodzieży, kierując się zasadą, że „Wiedza jest najsilniejszą bronią, aby zmieniać Świat. W obecnej sytuacji pandemicznej dostrzega szansę zmiany na lepsze. Uważa, że chęci to 50% wykonanego zadania.

Zastępca Komendanta Głównego OHP 
ds. administracji
Dorota Potępa   

                                
DP zd

Dorota Potępa – absolwentka Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie - kierunek Stosunki Międzynarodowe. Obecnie uczęszcza na studia podyplomowe Master of Business Administration.

Wieloletni pracownik administracji publicznej, w tym Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego, Ministerstwa Cyfryzacji oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Od grudnia 2020 roku pracownik Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy na stanowisku Zastępcy Dyrektora w Biurze Prezydialnym.

Do jej zadań należeć będzie zarządzanie budynkami podległymi KG OHP pod względem strategicznym, nadzór nad biurem administracyjnym oraz technicznym. Pani Dorota pod swoją opieką będzie miała również zespół zajmujący się sprawami medialnymi jak i grupę odpowiedzialną za cyfryzację. 

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.