• Kontrast strony

Młodzież z Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Jabłonce poznała zasady przygotowywania materiałów promocyjnych związanych z prowadzeniem własnej działalności. Zajęcia zorganizowało Młodzieżowe Centrum Kariery w Jabłonce.

Banery, ulotki, plakaty, spoty reklamowe czy posty sponsorowane – to jedne z nielicznych przykładów reklam otaczających nas każdego dnia. Jest to też forma komunikacji marketingowej między usługodawcą a konsumentem, której celem jest promowanie lub sprzedaż produktów czy usług. Ciekawa, a zarazem autentyczna i wiarygodna reklama nie tylko buduje świadomość odbiorców, ale też powoduje zainteresowanie daną marką, zachęca do kupowania jej produktów, a w ostateczności utrwala się w pamięci klienta.

Fot. 1

Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak ważne jest skuteczne opracowywanie materiałów reklamowych – w związku z pozyskiwaniem nowych klientów, ale także utrwalenie się w świadomości klientów. Na zajęciach przedstawiono typy reklam ze względu na treść, źródło publikacji, a także cel. Wspólnie z uczestnikami ustalono cechy dobrej reklamy. Podczas dyskusji młodzież chętnie dzieliła się spostrzeżeniami związanymi z reklamami otaczającymi ich na co dzień. Podsumowaniem zajęć było wykonanie przykładowych materiałów promocyjnych. Uczestnicy wykazali się ogromną kreatywnością, a także znajomością mediów. Poszczególne grupy utworzyły: plakaty, ulotki informacyjne, a także posty sponsorowane.

Fot. 3

Tekst i zdjęcia: Karolina Stechura

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.