1 grudnia w Rzeszowie w Sali Kolumnowej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego odbyła się Giełda Pracy dla Osób Niepełnosprawnych. Pracodawcy przygotowali oferty zatrudnienia na różne stanowiska - od osoby sprzątającej, portiera, pracowników gospodarczych po pracownika biurowego, pracowników ochrony czy kontrolera jakości. Przedsięwzięcie przygotowane zostało przez Polską Organizację Pracodawców Osób Niepełnosprawnych.  

W Giełdzie Pracy udział wzięło 10 pracodawców oferujących kilkadziesiąt miejsc pracy a informacji dotyczących różnych obszarów wsparcia udzielali pracownicy: Powiatowego Urzędu Pracy, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Maxpol, Dino, Juwentus, Garda, Caritas.

Wśród wystawców swoją ofertę zaprezentowała także Podkarpacka Wojewódzka Komenda OHP. Pośrednik pracy Młodzieżowego Centrum Kariery w  Dębicy oraz specjalista ds. rozwoju zawodowego w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Rzeszowie zapoznali osoby poszukujące pracy z ofertami pracy stałej i krótkoterminowej, jakimi dysponują. Odwiedzając stoisko OHP można było uzyskać nie tylko informację na temat zatrudnienia, ale również zapoznać się z ofertą szkoleń proponowaną przez jednostki organizacyjne PWK oraz poznać zasady funkcjonowania sieci EURES.

Dla osób poszukujących pracy uczestnictwo w Giełdzie Pracy było doskonałą okazją do zapoznania się z wymaganiami potencjalnych pracodawców. Przedsięwzięcie umożliwiło osobom niepełnosprawnym poszukującym pracy na przeprowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych, a pracodawcom rozpoczęcie procesu rekrutacyjnego i bliższy  kontakt z przyszłymi pracownikami.

Autor : Edyta Ostrowska specjalista ds. rozwoju zawodowego CEiPM Rzeszów

Zdjęcia : Agnieszka Wozowicz pośrednik pracy MCK Dębica

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.