Wśród młodzieży wzrasta zainteresowanie podjęciem krótkoterminowego zatrudnienia. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie 25 marca pracownicy Młodzieżowego Biura Pracy w Tarnowie zorganizowali kolejną giełdę dla osób chętnych podjąć pracę w charakterze dystrybutora ulotek.
Spotkanie w imieniu pracodawcy poprowadziła Pani Dominika Kubala - pośrednik pracy, która przedstawiła najważniejsze wymagania i oczekiwania względem kandydatów, warunki zatrudnienia oraz wysokość proponowanego wynagrodzenia. Prowadząca spotkanie omówiła również na czym polegać będzie praca na oferowanym stanowisku oraz jakie czynności będą wykonywać potencjalni pracownicy. Dystrybucja materiałów reklamowych polegać będzie na dostarczaniu ich do określonych miejsc. Osoby ubiegające się o pracę na tym stanowisku powinny odznaczać się pozytywnym nastawieniem, miłym usposobieniem, posiadać rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz mieć status ucznia lub studenta. Nie jest wymagane posiadanie konkretnych umiejętności ani wykształcenia, dlatego to świetny pomysł na zarobienie dodatkowych pieniędzy oraz okazja do zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego. Podczas spotkania zainteresowana młodzież wypełniała dokumenty aplikacyjne.
– Zaletą pracy na stanowisku dystrybutora ulotek jest możliwość połączenia jej z zajęciami szkolnymi – powiedziała Nina, uczestniczka spotkania.
Giełda pracy była również okazją do przekazania klientom informacji na temat działalności Młodzieżowego Biura Pracy oraz planowanych przedsięwzięć, które tarnowskie Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży będzie realizować w najbliższym czasie.
Fot. 1 Pośrednik pracy przedstawia warunki zatrudnienia
Tekst – Dominika Kubala
Zdjęcia – Kinga Brożek