• Kontrast strony

Jak poradzić sobie z „trudnym klientem”? Czym jest sztuka negocjacji? Jak rozmawiać, aby się dogadać? I wreszcie – kto kupi tą rzadką odmianę pomarańczy?! Na te i inne pytania odpowiadał trener sprzedaży – Arkadiusz Chrostowski, który przeprowadził niezwykle inspirujące warsztaty pn. „Techniki sprzedaży, czyli rozmowa z klientem bez tajemnic”, które odbyły się w przepięknym i malowniczym Resorcie Niegocin.

Etapy rozmowy z klientem, strategie sprzedaży, skuteczna komunikacja, umiejętność zadania pytań, cross selling, up selling i cała reszta tajnej wiedzy została opanowana do perfekcji przez uczniów II Liceum Ogólnokształcącego im. Gustawa Gizewiusza w Giżycku, która w tej edycji została zaproszona do udziału w programie „Młodzieżowe Tygodnie Sukcesu” realizowane przez specjalistów z Młodzieżowego Centrum Kariery OHP w Giżycku.

Oprócz warsztatów młodzi ludzie mieli okazję odbyć wizytę studyjną w Resorcie Niegocin i zobaczyć, jak funkcjonuje obiekt w sezonie oraz jak wygląda praca w branży turystycznej. A pracy tam nie brakuje…

Podczas spotkania uczniowie mieli także możliwość indywidualnych rozmów z pośrednikiem pracy i doradcą zawodowym z giżyckiego OHP, którzy zawsze aktywnie wspierają młodzież w poruszaniu się po rynku pracy.

Umiejętności zdobyte podczas zajęć przydadzą się młodzieży nie tylko w przyszłej pracy w branży handlowej, ale w każdym kontakcie z rozmówcą, zwłaszcza tym trudnym. Młodzi ludzie już zapowiedzieli, że nowe kompetencje będą testować w szkole w rozmowach z rówieśnikami i nauczycielami, także bądźcie czujni!

Fot._1_WAMA_Młodzieżowe_Tygodnie_Sukcesu.jpeg

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.