23 sierpnia w ramach „Akcji Lato z OHP“ w Młodzieżowym Centrum Kariery w Dąbrowie Tarnowskiej, odbyła się giełda pracy na stanowisko telefoniczny doradca klienta – call center.
Giełda rozpoczęła się spotkaniem z Beatą Wójcik - doradcą zawodowym MCK, która pomogła uczestnikom stworzyć profesjonalne dokumenty aplikacyjne. Zebrani otrzymali także informacje i wskazówki jak zachować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Następnie w imieniu przedstawiciela pracodawcy, Magdalena Wojnarska - pośrednik pracy, omówiła zakres obowiązków oraz możliwości dalszego rozwoju kariery. Praca na stanowisku doradcy call center polega na telefonicznej obsłudze klientów. Pacodawca oczekiwał od kandydatów kompetencji takich jak: komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamiczne myślenie oraz gotowość do nauki nowych systemow i procedur.
– Bardzo odpowiada mi ta praca ze względu na elastyczne godziny zatrudnienia. Od września kontynuję naukę w szkole policealnej. Sądze, że uda mi się pogodzić pracę z dalszą edukacją – mówiła uczestniczka spotkania.
Stanowisko telefoniczny doradca klienta daje szansę rozwoju zawodowego. Osoby rozpoczynające pracę w tym zawodzie, mają możliwość doskonalenia swoich umiejętności: komunikacyjnych, pracy w zespole, szybkiego myślenia oraz zarządzania stresem.
– Na koniec rozmowy z pośrednikiem pracy pozostawiłam swoje CV oraz dane kontaktowe, wyrażając zainteresowanie oferowanym stanowiskiem. Udział w giełdzie był dla mnie owocny, dał mi wgląd w oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów na stanowisko call center – mówiła uczestniczka giełdy pracy.
Fot. 1 Zajęcia z doradcą zawodowym
Fot. 2 Pośrednik pracy z uczestniczką giełdy pracy
Tekst – Magdalena Wojnarska
Zdjęcia – Beata Wójcik