• Kontrast strony
Szkolenie z zakresu pakietu MS Excel dla pracowników OHP we Wrocławiu

Microsoft Excel to część pakietu biurowego Microsoft Office, który w znaczący sposób ułatwia pracę biurową, zarządzanie danymi i podejmowanie decyzji na podstawie analizy danych. Excel pozwala na tworzenie strukturalnych arkuszy kalkulacyjnych, w których można gromadzić dane, wykonywać różne obliczenia, tworzyć raporty, zestawienia finansowe itd. Jest on bardzo przydatny również dla pracowników OHP, dlatego w dniu 24 i 25 czerwca 2024 r. w DWK OHP we Wrocławiu odbyło się szkolenie z zakresu pakietu MS Excel, które zwiększyło umiejętności pracowników. Uczestnicy kursu zdobyli również praktyczną wiedzę, która pozwoli im skutecznie wykorzystywać arkusze kalkulacyjne w codziennej pracy. Szkolenie obejmowało kluczowe zagadnienia z Excela, między innymi pracę na danych, formatowanie zawartości komórek, dopasowanie widoku arkuszy, wstawianie tabel przestawnych i podstawowe funkcje które mogą się przydać pracownikom. Dzięki pracy na danych, uczestnicy dowiedzieli się, jak wprowadzać, edytować i analizować dane w arkuszach. Poznali formatowanie tekstu, liczby i daty, dostosowanie wyglądu komórek i widoku samego arkusza do własnych potrzeb. Oprócz podstaw uczestnicy poznali również tabele przestawne, które umożliwiają analizę dużych zbiorów danych, w tym jak tworzyć i korzystać z tych tabel. Przedstawione zostały również podstawowe funkcje matematyczne i logiczne, takie jak SUMA, LICZ.JEŻELI, WYSZUKAJ.PIONOWO itp. Uczestnicy z zaangażowaniem brali udział w szkoleniu, aktywnie angażując się w zajęcia. Szkolenie z pewnością przyda się uczestnikom w codziennej pracy, umożliwiając im efektywne korzystanie z Excela.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.