• Page contrast

Skuteczna komunikacja w biznesie to kluczowy element w osiągnięciu sukcesu na rynku pracy. To przede wszystkim współpraca z zespołem, wymiana informacji i realizacja określonych celów. Dobra komunikacja to również bardzo ważny element w budowaniu relacji z klientem, to zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań.

W ramach Roku Edukacji Ekonomicznej pracownicy Młodzieżowego Centrum Kariery w Stalowej Woli w dniu 10 kwietnia zorganizowali seminarium na temat komunikacji w biznesie. Przedsięwzięcie było skierowane do młodzieży uczącej się w szkole branżowej I stopnia i będącej uczestnikami stalowowolskiego 9-17 Hufca Pracy. Poprowadziła je Pani Dorota, która na co dzień zajmuje się zawodowo działalnością szkoleniowo-doradczą w firmie DHConsulting Dorota Herdzik. Młodzież bardzo aktywnie uczestniczyła w spotkaniu. Poznała czym jest komunikacja w biznesie, dlaczego jest tak ważna dla osiągnięcia sukcesu zawodowego oraz jakiego rodzaju bariery możemy napotkać w wymienionym procesie.

Autor tekstu i zdjęć: Kinga Szczęch – pośrednik pracy, MCK Stalowa Wola